Skip to main content

Blue Jeans

Najudobnije pantalone su farmerke, posebno kada su napravljene od savrsene kombinacije mekanog teksasa i dovoljne kolicine elastina. 
Uz sve se kombinuju, a prave su u svim modelima tako da svako moze pronaci idealan kroj. 
Kada sam bila mladja, postojalo je samo par brendova kao sto su Lee Cooper, Casucci,Carrera i neprevazidjene Levi`s 501. 
Kakav je to samo teksas bio, nedavno sam prevrtala po ormanu i nasla jedan par, obukla i smejala se ispred ogledala. 
Materijal nekako nezgrapan i krut, kao smirgla u poredjenju sa danasnjim teksasom, tri broja vece jer je moralo da se nose nisko na kukovima, a onda neki debeo kais da upotpuni izgled.

Uz to se leti nosio obican t shirt, isto par brojeva veci, sa neizostavnim naramenicama. 
Zima je bila rezervisana za dzempere sa romboidima ili crna setland rolka.
Sto se tice danasnje kombinacije nosim Mango farmerke i Stradivarius kosulju.







Cipele: Mango
Kosulja: Stradivarius
Farmerke: Mango

Comments

  1. O Boze ! Prelepo ! Konacno normalna i nosiva kombinacija kod neke blogerke !
    Da li mozes da mi das sifru ili link za farmerice?

    ReplyDelete
  2. Hvala puno :)
    Mango farmerke sam kupila pre par godina on line preko mangoutlet sajta, tako da nisu iz aktuelne kolekcije :(

    ReplyDelete
  3. Od onih sam koji su mogli da svako jutro uživaju u tvojim odevnim kombinacijama, obzirom da radimo zajedno. Ovaj blog mi je sad dobrodošao jer sam na porodiljskom bolovanju, pa mi em manje nedostaješ a isto tako u toku sam sa svim tvojim odličnim kombinacijama. Očekujem uskoro i promene na kosi, jer si i oko toga spretna a bez da ideš kod frizera! !!!

    Tvoja draga koleginica Ivana

    ReplyDelete
  4. Jako dobra kombinacija,
    Jednostavno a potpuno.
    Super sto si nas podsetila na naramenice, romboide i Lee Cooper farmerice.
    Nostalgija.
    Keep on doing.

    Marija

    ReplyDelete
  5. Odlicna i svakodnevno nosiva kombinacija. Konacno jedna normalna modna blogerka :)

    ReplyDelete
  6. hvala puno :)
    upravo je to i ideja bloga, da sve sto obucem bude nosivo u svakoj prilici :)

    ReplyDelete
  7. Wonderful outfit! I love how the colors play together, they really suit you perfectly!
    Btw. I have no idea why our blog is called 40+, the reason is surely not your age, you look so fresh and pretty!

    ReplyDelete
  8. Po meni ovo je savrseno. :) Dobro uklopljeno i savrseno Vam stoji!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

High waisted pants

S obzirom da je naglo zahladnelo, a ja uopste ne volim ni jesen, ni zimu trebace mi malo vremena da se naviknem na ove niske temperature.
Uz ove hladnije dane se malo tamnije boje sasvim lepo uklapaju, pa ako nemate inspiraciju za oblacenje najjednostavnija i uvek moderna kombinacija su sako i pantalone.
Da biste od ove kombinacije napravili moderan outift, ovoga puta predlazem pantalone sa dubokiim strukom, cizme sa zanimljivim printom i sako koji se uklapa uz pantalone, ali nije deo tkz "kostima" iako je vrlo slicne boje i teksture.
Ja licno mnogo volim da nosim rolke, ali i kosulja sa diskretnim printom moze da bude odlican izbor.










Cizme: Zara
Pantalone: Pull and Bear
Rolka: Pull and Bear
Sako: H&M


Lace pants

Danas malo drugacija crno-bela kombinacija, duga bela kosulja i pantalone sa cipkanim detaljima na ivicama.





Sandale: no name
Pantalone: Zara
Kosulja: Stradivarius
Torba: Zara

Belgrade fashion week - otvaranje