Oversized jumper

Kada sam kupovala ovaj dzemper bas je izgledao nekako jadno na ofingeru, a kada sam ga obukla nisam imala nista bolji utisak. 
Medjutim, kupila sam ga jer sam bas takav trazila. Tek kod kuce kada sam iskombinovala par stvari, poceo je da lici na ono sto sam zamislila. Sve u svemu, ovo je dzemper koji zaista moze da se nosi na dosta nacina i da izgleda veoma zanimljivo. Danas u ovoj kombinaciji, a bice ga sigurno jos nekoliko puta. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cizme: No name
Torba: No name
Suknja: Morgan
Rolka: Mango
Dzemper: Calliope
Sal: No name


Comments

  1. Lepo. Suknje je prelepa, stata sto se ne vidi malo bolje. Tasna, sat, naocari.....Znas da uklopis.

    Marija

    ReplyDelete
  2. mnogo mi je drago sto si se vratila, sad jos modernije izgledas

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts